De ce au succes hainele second-hand?

Daca esti pasionat hainele second-hand, probabil ca te-ai si documentat cu privire la acest domeniu. Si daca ai facut asta, probabil ai aflat ca este unul dintre cele mai prospere sectoare ale economiei. Pana acum, sa achizitionezi haine second hand en gros sau din magazine reprezenta doar o alternativa mai ieftina pentru a-ti imbogati garderoba. Insa, acum, aceste afaceri au crescut si fac concurenta serioasa magazinelor din retail. Acum poti gasi magazine sh dedicate articolelor de incaltaminte, produselor vintage de la branduri de lux sau bijuteriilor.

de ce au succes hainele second-hand?

De ce se bucura hainele second-hand de succes?

In cazul fenomenului second-hand, principalul impact a fost cauzat de schimbarea modelelor de influenta. Daca pana acum, trendurile si stilurile erau clar stabilite de gigantii din lumea fashion, lucrurile nu mai stau asa acum. Atentia clientilor s-a mutat catre influenceri si modelul din Social Media, care promoveaza importanta unui stil personal. Iar influencerii sunt cei care tin cel mai mult la afirmare si impunere prin unicitate, motiv pentru care incurajeaza shopping-ul de haine second-hand. Aici este locul in care poti gasi un singur articol vestimentar, avand garantia ca poti crea o tinuta completa, care sa nu mai fi fost vanduta in alte mii de exeplare in marile magazine.

Comportamentul consumatorului

Un alt motiv este constiinta cumparatorilor cu privire la sustenabilitate. Cu toate ca multe branduri, precum H&M, au creat colectii intregi pentru haine sustenabile, acestea au preturi mult mai mari. Aici castiga magazinele sh: hainele nu sunt produse in masa, necesitand sute de fabrici poluante si munca la negru, ci sunt reintroduse in circuitul de cumparare, fiind astfel „reciclate”.

Studiile de specialitate au aratat cum vad consumatorii hainele acum: ca pe un bun tranzactionabil, schimband deciziile de cumparare. Lumea vrea sa aiba libertatea sa isi schimbe intreaga garderoba cat mai des. De asemenea, oricine se plictiseste de haine, iar acestea sfarsesc abandonate in spatele unui dulap pentru mult timp. In schimb, cumparatorii doneaza hainele catre magazinele second-hand, primind la schimb fie sume de bani, fie „store credit”.

Practic, modelul de achizitie de acum se bazeaza pe o investitie minima si, ulterior, pe un schimb de haine second-hand intre clienti si magazine.

Această intrare a fost publicată în Blog . Pune legătura în semnele de carte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button