Importanta social media pentru un magazin SH

Numarul magazinelor cu haine second hand se inmulteste pe zi ce trece deoarece oamenii au inteles ca este o varianta profitabila. Cel care isi deschide o astfel de afacere cumpara de la un depozit de haine sh sau chiar de la oameni si apoi le vinde mai departe la un pret mai mic. Poate te gandesti ca nu este rentabil, insa hainele second hand se vand uneori mai bine decat cele noi. Iar asta se vede in numarul magazinelor sau buticurilor prezente aproape la orice colt de cladire. Diferenta dintre succesul unui magazin SH si al atuia de acelasi tip provine din doua directii:

  1. Unul dintre ele vinde haine mai moderne si intr-o stare mai buna.
  2. Unul dintre ele foloseste promovarea in offline, cat si in online.

Astazi vom vorbi despre importanta promovarii online, chiar si pentru magazinele second hand de colt.

De ce e importanta social media pentru un magazin SH?social media pentru magazin SH

Probabil ai vazut ca un brand mare si puternic se foloseste foarte mult de social media pentru a-si expune articolele vestimentare, ofertele si promotiile. Aceste branduri cunoscute nu au ajuns acolo in varf doar prin intermediul hainelor confectionate. Desigur ca asta a fost motivul principal, insa putin ajutor a venit si din partea promovarii online. Spun “online” pentru ca vremurile s-au schimbat si lumea reactioneaza mai bine la tot ce tine de tehnologie. Pentru ca toti ne petrecem acum o mare parte din timp pe internet…deci ar fi inevitabil sa nu dam si de o reclama.

Acelasi lucru trebuie pus in aplicare si pentru un magazine de haine second hand. Daca pana acum varstnicii erau cei care cumparau in general de la un magazin SH, acum si tinerii au inceput sa faca asta. Tot mai multi tineri pasionati de moda considera un magazin SH o oportunitate de a-si crea tinute in orice stil, la preturi foarte bune.

De aceea, tu, detinator de butic second hand, trebuie sa ajungi si la acesti tineri. Nu renunta la promovarea in offline, iti poti pastra afisele stradale sau fluturasii pe care ii imparti cand ai reduceri. Insa incearca sa faci acest lucru si pe o retea de socializare. Daca nu vrei sa investesti mult chiar de la inceput, poti incerca cu o pagina de facebook.

Creeaza o pagina de facebook cu numele magazinului tau si posteaza acolo atunci cand ai haine noi, cand ai reduceri sau pur si simplu urari si articole care sa intre sub pielea clientilor.

Prin social media, magazinul tau va avea mai multa vizibilitate si recunoastere. Vei ajunge astfel nu doar la actualii clienti, ci si la posibilii clienti. Poate ca nu vor fi multi oameni care vor accesa din prima pagina ta, insa articolele tale vor aparea in newsfeed, astfel ca fara sa vrea vor vedea ce ai de oferit.

La final, dintre 10 magazine SH din aceeasi zona, al tau va iesi in evidenta pentru ca lumea il va recunoaste dupa nume, chiar si fara sa vrea. Plus ca prezenta ta activa pe retelele de socializare va da senzatia ca detii un magazin SH modern, care ofera ceva in plus fata de altele.

 

Această intrare a fost publicată în Blog . Pune legătura în semnele de carte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *