De ce au succes hainele second-hand?

Hainele second-hand au beneficiat intotdeauna de atentie, insa aceasta a fost impartita in mod egal in negativ si pozitiv. Hainele au aparut ca o necesitate, insa evolutia acestora si aparitia modei le-au transformat intr-un stil de viata.

de ce au succes hainele second-hand

Atat in Bucuresti, cat si in restul tarii, este foarte usor sa gasiti un depozit haine second hand sau magazin cu produse calitative si preturi reduse.

Industria modei este una dintre cele mai scumpe si totodata cele mai prospere din intreaga lume. Marii desgineri ai lumii investesc milioane de euro pentru piese care ajung sa coste tot atat la raft. Numele grele imprimate pe haine nu sunt accesibile oricui, fiind create pentru un public tinta clar stabilit, cu un anumit buget.

Probabil ca din acest motiv au aparut magazinele cu haine second-hand. Istoria acestor produse a avut la baza o initiativa de ajutorare a persoanelor fara adapost si a celor cu o situatie materiala precara. Asociatia Salvation Army colecta hainele prin donatii si fie le oferea gratuit, fie le vindea la kilogram sau la preturi reduse cu pana la 90%.

Din dorinta de a contribui la bunastarea societatii si a efectua acte caritative regulat, oamenii instariti ai americii au inceput sa doneze masiv haine. Acestea erau atat haine care nu le mai veneau, cat si produse usor patate sau rupte sau piese care nu mai erau la moda. Oricum ar fi fost, majoritatea hainelor purtau semnatura unor mari case de moda.

Ce alimenteaza succesul pe care il au hainele second-hand?

Dorinta de a ne apropia de nivelul celor care poarta haine scumpe poate fi satisfacuta printr-o sesiune de cumparaturi in magazinele sh. De asemenea, persoanele cu posibilitati materiale reduse prefera hainele second-hand.

Moda revine constant, motiv pentru care un trend nu poate fi niciodata considerat cu adevarat mort. Din acest motiv a aparut si o preferinta pentru hainele de tip vintage. Totodata, hainele din colectii vechi care se incadreaza in trendurile noi pot fi achizitionate la preturi foarte mici din magazinele second-hand.

Un alt motiv important pentru care hainele second-hand se bucura de succes este legat de magazinele in care se vand acestea. Locatiile au fost complet schimbate, iar proprietarii invata sa faca visual merchandising pentru a atrage clienti. Mai mult decat atat, majoritatea au inteles importanta internetului. Astfel, si-au exstins afacerea si au creat magazine online pentru hainele second-hand.

Mizand pe salvarea mediului prin reducerea cererii pe piata si re-utilizarea hainelor, magazinele sh au avut si mai mult de castigat. De asemenea, mai multe vedete s-au alaturat acestui trend. Inna, Adela Popescu sau Elena Gheorghe sunt doar cateva dintre numele autohtone care au promovat cu mandrie hainele second-hand. In ceea ce priveste vedetele cunoscute la nivel mondial, Adele, Drew Barrymore si Zac Efron s-au declarat fani ai acestei industrii, purtand piese sh chiar si la evenimente de covor rosu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *