Cum sa dezvolti o afacere cu haine second hand?

Multi oameni se gandesc sa porneasca o afacere, dar unii dintre ei nu stiu exact ce, iar altii stiu ce ar dori, dar se gandesc la investitia pe care o presupune o astfel de decizie. Desigur, este de la sine inteles faptul ca deschiderea unei afaceri implica o anumita investitie. Insa ceea ce nu crede multa lume este faptul ca nu toate afacerile implica o investitie enorma si nu toate sunt riscante.  Una dintre cele mai profitabile afaceri din ultimii ani este deschiderea unui magazin sau a unui depozit de haine second hand.

Investitia intr-o astfel de afacere cu imbracaminte second hand este destul de mica, in comparatie cu investitia intr-o alta afacere. Daca iti doresti sa deschizi un magazin de haine second hand, este important sa gasesti un depozit haine sh care sa furnizeze produse de cea mai buna calitate. Vanzarile magazinelor second hand au crescut mult in ultimii ani. Unii patroni de astfel de magazine spun ca au crescut cu 50% fata de anii anteriori, in timp ce altii spun ca vanzarile s-au dublat.

Unii oameni privesc cu scepticism ideea de a deschide o afacere cu haine second hand. Insa ideea ca aceste magazine nu ar avea succes este gresita in zilele noastre. Este adevarat ca, in urma cu doar cativa ani, era considerat un lucru rusinos sa iti faci cumparaturile intr-un magazin de haine sh. Insa in prezent, lucrurile stau total diferit. In prezent, chiar si celebritatile sunt surprinse adeseori intrand sau iesind din astfel de magazine.

In plus, cu siguranta stii ca una dintre cele mai mari griji ale unei persoane care isi doreste sa inceapa o afacere este teama de a nu da gres. Exista diverse tipuri de afaceri pe care le poti deschide, dar de unde stii ca nu vei da faliment? Ei bine, daca ar fi sa analizezi putin toate magazinele din oras, ai observa ca magazinele de haine second hand au o durata de viata destul de lunga. Asadar, decizia de a incepe o afacere cu haine sh este una inteleapta.

afacere haine second hand

Cum dezvolti o afacere cu haine second hand?

Inainte de a incepe o afacere cu imbracaminte sh, este esential sa tii cont de cateva lucruri. Chiar daca este vorba de haine second hand, nu trebuie sa subestimezi importanta de a avea un plan de afacere bine pus la punct. Asa cum am mentionat anterior, nu vei avea nevoie sa investesti o avere intr-o afacere cu haine sh, insa ai totusi nevoie de o anumita suma.

Costurile deschiderii unei afaceri cu haine second hand

Inainte de a putea descoperi care sunt costurile implicate in deschiderea unei astfel de afaceri, ai nevoie de un plan de afaceri. In totalul costurilor sunt incluse cele legate de achizitia hainelor second hand, cheltuielile cu chiria si utilitatile, taxele catre stat, salariile potentialilor angajati si costurile cu promovarea.

Intereseaza-te cu privire la documentele si autorizatiile necesare

Chiar daca produsele pe care le vinzi sunt second hand, trebuie sa te afli in legalitate cu afacerea ta. Asadar, asigura-te ca obtii toate autorizatiile si documentele necesare pentru a functiona in legalitate.

Alege locatia

Locatia in care decizi sa iti desfasori activitatea joaca un rol foarte important. Este de preferat sa alegi o locatie cu vad, intr-o zona cat mai centrala. Insa la alegerea locatiei contribuie si bugetul de care dispui. Asa cum stii, in functie de locatie, costurile de chirie si alte costuri difera. Asadar, trebuie sa tii cont si de eventualele costuri, atunci cand te gandesti la alegerea locatiei. Vestea buna este ca exista diverse oportunitati de care poti sa beneficiezi online. Asadar, chiar daca nu alegi o locatie in centrul orasului, banii pe care ii economisesti de la plata chiriei o poti investi in promovare online.

Pe langa aspectele ce tin de cheltuieli, cand alegi locatia pentru un magazin sau un depozit haine second hand, este esential sa tii cont si de alte lucruri. De exemplu, trebuie sa tii cont de clientii carora doresti sa te adresezi. In functie de clientii vizati, poti stabili preturile si alte detalii care pot face ca magazinul tau de imbracaminte second hand sa aiba succes.

Tot in ceea ce priveste alegerea locatiei, trebuie sa decizi cum vrei sa vinzi imbracamintea second hand. De exemplu, poti opta pentru vanzarea de haine sh intr-un magazin de vanzare cu amanuntul sau le poti vinde intr-un targ de second hand. Abia dupa ce ai decis cu privire la acest aspect, vei putea cauta locatia care corespunde cel mai bine nevoilor si cerintelor tale.

Achizitioneaza echipamentele necesare

Iti doresti ca marfa ta sa fie prezentata intr-un mod cat mai atragator. Acest lucru inseamna ca nu vei vinde hainele sh din cutii si saci, nu-i asa? Asadar, vei avea nevoie de echipamente precum rafturi, umerase pentru haine si standuri de afisare marfa. Iar pe langa modul in care sunt afisate, s-ar putea sa iti doresti sa ai si cateva manechine, pentru a prezenta cateva dintre cele mai frumoase haine, care vor atrage privirile trecatorilor.

Pentru clienti, vei avea nevoie si de cateva cabine de proba, astfel incat fiecare sa poata decide asupra hainelor pe care le doreste. Pentru casierie, vei avea nevoie de o casa de marcat si de pungi pentru cumparaturile clientilor. Iar daca iti doresti ca magazinul tau sa fie accesibil oricui, ai putea oferi si posibilitatea platii cu cardul.

Ai grija la modul in care afisezi marfa

Modul in care afisezi hainele si produsele sh pentru vanzare conteaza enorm. Daca sunt afisate intr-un mod cat mai placut si atragator, clientii nici nu vor simti ca au intrat intr-un magazin de haine second hand. Asadar, asigura-te ca aranjezi totul intr-un mod cat mai placut vizual si mai atragator. Asigura-te ca afisezi marfa la nivelul ochilor. Poti crea o vitrina atractiva la intrarea in magazin, pentru a atrage trecatorii sa intre in magazin.

Tine cont de tendinte

Atunci cand te gandesti la infiintarea unui magazin sau depozit de haine second hand engross, trebuie sa stii ca nu orice tip de imbracaminte second hand se vinde. Trebuie sa intelegi diferenta dintre o haina second hand de calitate inalta si una de calitate indoielnica – sau chiar slaba. Asadar, daca iti doresti sa ai succes cu noul tau magazin sh, trebuie sa te asiguri ca pui pret pe calitate. Alege un furnizor care ofera doar produse de cea mai buna calitate.

In plus, nu doar calitatea buna conteaza, ci si tendintele. In acest sens, trebuie sa te interesezi care sunt ultimele tendinte in materie de moda si sa incerci sa aprovizionezi magazinul de la un depozit de haine sh en gros care ofera produse in tendinte. Cu ajutorul hainelor care sunt in trend, vei reusi sa atragi mai multi clienti.

Stabileste piata tinta

La fel ca si in cazul unui magazin cu haine noi, si in cazul unui magazin cu imbracaminte second hand, este esential sa decizi asupra categoriei de produse pe care urmeaza sa le vinzi. Poti opta pentru o singura categorie, ca de exemplu haine pentru femei, sau poti alege sa vinzi haine sh pentru diverse categorii. De exemplu, poti avea haine pentru femei, barbati si copii, precum si diverse alte produse, precum incaltaminte, genti, jucarii second hand si diverse materiale textile – paturi, lenjerii de pat, perdele si draperii, lavete industriale si altele.

Modalitatea de aprovizionare

Nu lasa aceasta alegere la final, dupa deschiderea magazinului. Este important sa stii din timp de unde te vei aproviziona. Trebuie sa gasesti un depozit haine second hand, de unde vei putea aproviziona magazinul tau cu marfa de calitate. Asigura-te ca alegi un depozit de haine second hand en gros, unde produsele sa fie de calitate si la pret bun. Vei avea nevoie de o gama variata de haine pentru magazinul tau, dar poti alege si genti, incaltaminte, articole textile, lavete industriale si multe altele.

Cand alegi un depozit sh en gros, din care sa te aprovizionezi pentru magazinul tau, este esential sa tii cont de cateva aspecte, precum:

  • Sortare si igienizare. Este important sa le oferi clientilor tai haine atent selectionate si igienizate.
  • Daca iti doresti sa dezvolti o retea de clienti fideli, care sa revina cu drag la magazinul tau, atunci trebuie sa le oferi haine sh de calitate.
  • Pret. Gaseste un depozit in care marfa este livrata in baloti de 10-25 kg, de exemplu. Preturile sunt la kilogram si oscileaza, in functie de categoria de produs, de la 7 la 35 de lei.

Programul si politica magazinului

Pentru a dovedi seriozitate si incredere clientilor, trebuie sa stabilesti clar reguli in ceea ce priveste reducerile si politica de returnare a produselor. Decide orarul de functionare al magazinului de haine second hand si asigura-te ca il respecti.

Prezenta online

Chiar daca magazinul tau este unul fizic, este esential sa te ocupi si de prezenta ta online. Aceasta este importanta pentru promovare si pentru dezvoltarea unei identitati proprii a brandului tau. Chiar daca este vorba de un magazin de imbracaminte sh, nu trebuie sa subestimezi importanta prezentei tale online. In prezent, cand totul se invarte in jurul tehnologiei si a internetului, trebuie sa fii prezent acolo, pentru a ajunge la potentialii consumatori pe care ii vizezi. Tendinta de cumparare porneste de pe internet.

Asadar, pentru a avea o prezenta pozitiva online, este important sa te asiguri ca ai un site de calitate inalta. Pe langa site, este esential sa fii prezent si pe retelele de socializare, precum Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest si Instagram. Indiferent pe care dintre aceste retele alegi sa iti creezi prezenta online, este important sa ai o pagina actualizata frecvent. Doar prin prezenta si activitate constanta poti atrage mai multi potentiali consumatori, pe care sa ii transformi in clienti fideli.

Promoveaza-ti afacerea

Exista diverse modalitati prin care iti poti promova afacerea. Alege modalitatea care se potriveste cel mai bine afacerii tale, publicului tinta si bugetului tau. Este important ca prin modalitatea aleasa, sa reusesti sa ajungi cat mai bine la publicul tau tinta. Printre principalele modalitati de promovare se numara flyerele, reclama radio, anunturile publicitare in ziarele locale si un website pentru afacerea ta.

Angajeaza pe cineva

Daca iti propui sa achizitionezi marfa direct, nu sa iti fie livrata la locatie, este ideal sa angajezi pe cineva. In zilele cand mergi dupa marfa, magazinul ar trebui inchis, ceea ce nu ar fi convenabil, pentru ca ai putea pierde clienti. Asadar, daca va trebui sa mergi uneori sa achizitionezi produse de la un depozit sh, este recomandat sa ai o persoana de incredere, pe care sa o poti lasa in locul tau, la magazin.

De ce sa incepi o afacere cu haine second hand?

Asa cum spuneam la inceput, pe multi oameni ii sperie suma care trebuie investita intr-o noua afacere. Insa unul dintre avantajele unui magazin de haine second hand este investitia mica necesara la inceput. Ca o idee generala, investitia initiala necesara pentru deschiderea unui magazin de haine sh este sub 5.000 lei. Desi nu vei avea castiguri fabuloase chiar de la inceput, in timp poti ajunge sa ai vanzari lunare de peste 10.000 lei.

De ce functioneaza bine magazinele de imbracaminte second hand?

Criza economica a afectat foarte mult populatia si comportamentul populatiei in ceea ce priveste cumparaturile. In special din cauza crizei economice, care a dus la niveluri de trai scazute, oamenii au inceput tot mai mult sa cumpere haine second hand en gros. Preturile din magazinele si depozitele de haine second hand sunt foarte mici, mai ales in comparatie cu preturile hainelor noi.

Preturile mici ale hainelor sh ii atrag pe cumparatori. De exemplu, o persoana poate cumpara mai multe piese de imbracaminte sh din aceeasi suma din care ar cumpara o singura piesa vestimentara noua. In plus, dintr-o suma mica, poate cumpara o piesa vestimentara de calitate, de firma si chiar dintr-o colectie recenta a unui mare designer vestimentar.

Asadar, intrucat oamenii sunt din ce in ce mai saraci, magazinele de haine second hand sunt tot mai mult la cautare. Chiar si in lipsa unor salarii bune si a unui nivel de trai ridicat, oamenii au in continuare nevoie de haine si isi doresc sa isi reinnoiasca garderoba periodic. Astfel, este ideal sa deschizi o afacere cu haine second hand.

Dar nu numai persoanele cu venituri foarte mici sau persoanele sarace cumpara in prezent haine sh. Dimpotriva, in zilele noastre, si oamenii care au un trai decent, si cei cu un nivel ridicat de trai aleg sa cumpere imbracaminte din magazine sh. Asta deoarece preturile sunt extrem de mici in comparatie cu magazinele din mall, insa calitatea este ridicata.

Clientii gasesc ce isi doresc

Oamenii apreciaza foarte mult hainele provenite din tari precum Germania, Franta, Suedia, Olanda, Danemarca, Italia, Anglia sau Austria. Insa hainele noi provenite din astfel de tari sunt, in general, la preturi destul de mari. In schimb, imbracamintea second hand provenita din tarile acestea este la preturi accesibile pentru oricine.

Industria hainelor sh reprezinta o piata globala de comert, care are o istorie lunga si a cunoscut numeroase modificari de-a lungul timpului, in special cauzate de fluctuatia preferintelor oamenilor in materie de moda. Comertul cu haine sh a cunoscut o crestere a puterii economice si s-a extins la nivel mondial. Cifra de afaceri din sectorul hainelor sh s-a dublat intre anii 1991 si 2004, ca rezultat al cresterii cererii de haine cu pret redus.

Extinderea acestui sector a determinat ca domeniul hainelor sh sa devina o specialitate de nisa de piata, in special in ceea ce priveste exporturile, in numeroase state Occidentale. In acelasi timp, in tarile est-europene, importarea hainelor sh a inceput sa reprezinte o sursa reala de imbracaminte.

In prezent, potrivit Organizatiei Natiunilor Unite, in topul exportatorilor de haine second hand se numara, in ordine: Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania si Olanda. De cealalta parte a baricadei se numara cele mai importante state care importa astfel de haine, si anume Africa Subsahariana, Asia de Sud-Est si America Centrala. Conform datelor furnizate de catre ONU, statele din Europa de Est importa aproximativ 20% din totalul hainelor second gand tranzactionate la nivel global.

Tinerii considera magazinele second hand ca fiind la moda

Din ce in ce mai multi tineri sunt clienti ai magazinelor de imbracaminte second hand. Este adevarat ca in trecut, aceste magazine erau in special frecventate de persoane trecute de o anumita varsta, insa acest lucru nu mai este valabil in prezent. Tinerii sunt mereu in cautarea unor piese vestimentare moderne, de calitate si la preturi accesibile. In general, ei prefera sa cumpere haine de firma, iar acestea se gasesc destul de usor in magazinele cu imbracaminte sh. Iar pretul achizitiei unei haine de firma de la sh este mult mai mic decat cel al unei haine de firma, cumparata din mall.

Oamenii sunt sensibili la chestiunile legate de mediu

Tot mai multi oameni incep sa fie ingrijorati cu privire la diverse probleme ale mediului. Hainele second hand vin ca un raspuns al acestei griji, din cauza impactului pe care il au asupra mediului. Hainele pe care le purtam contribuie la accentuarea schimbarilor climatice. Industria textila este un mare poluator in lume, intrucat are emisii de carbon foarte ridicate din punct de vedere cantitativ.

Pe langa aspectul poluarii, un alt factor ce tine de industria textila se refera la resursele umane, care depun eforturi imense pentru realizarea pieselor vestimentare. Pentru a reduce aceste efecte negative ale industriei textile, se incearca incurajarea reciclarii hainelor. Aceasta consta in achizitionarea de haine second hand si ajuta la mentinerea sustenabila a mediului inconjurator.

Cum sa iti asiguri succesul in afacerea cu imbracaminte sh?

Ai vazut care sunt pasii de urmat pentru a porni o afacere cu imbracaminte second hand si care sunt motivele pentru care o astfel de decizie este buna. Dar de la a porni o astfel de afacere si pana la a avea succes, este cale lunga. Asadar, ce poti face pentru a te asigura ca nu vei esua cu noul tau magazin sh?

Alegerea depozitului de haine second hand

Doua dintre lucrurile esentiale care te ajuta sa mergi pe calea succesului cu afacerea ta sh se refera la realizarea unui plan de afacere bun si la alegerea celui mai potrivit depozit haine sh. Atunci cand alegi depozitul de haine sh de unde sa aprovizionezi magazinul tau, trebuie sa tii cont de cateva aspecte esentiale:

  • Daca iti doresti sa atragi clienti si sa ii transformi in cumparatori frecventi, trebuie sa le oferi produse de calitate. Asigura-te ca te aprovizionezi de la un depozit haine sh unde calitatea este pe primul loc.
  • Oamenii aleg sa cumpere haine sh din cauza preturilor mici. Insa pentru a putea vinde marfa la preturi mici, este esential sa cumperi marfa de la un depozit de haine sh cu preturi mici.
  • Daca depozitul de unde iti doresti sa faci aprovizionarea nu este in aceeasi localitate ca si tine, este recomandat ca acesta sa ofere si livrare. Astfel, nu vei fi nevoit sa te deplasezi si sa asiguri transportul marfii achizitionate.

Pretul si calitatea marfii

Exista doua categorii principale de haine second hand. Este esential sa alegi ceea ce se potrvieste cel mai bine afacerii tale si publicului vizat.

  • Haine second hand crema. Aceasta este denumirea folosita pentru hainele second hand de calitate superioara. In timp ce unii antreprenori cauta produsele cele mai ieftine, altii cauta produsele de calitate buna. Daca iti doresti sa ai succes cu o afacere cu haine sh, este important sa tii cont de preferintele clientilor tai. Asadar, trebuie sa stii ca, in general, clientii cauta produse de calitate, chiar daca sunt cumparate la mana a doua. Marfa de calitate inalta se vinde.
  • Haine second hand cu cel mai mic pret. Multi antreprenori sunt tentati ca, la inceputul afacerii, sa cumpere haine sh en gros la cele mai mici preturi. Este de inteles dorinta aceasta de a investi cat mai putin, insa pretul mic inseamna calitate slaba. Hainele sh en gros cumparate la preturi foarte mici nu sunt de calitate buna, in general. Astfel, nu pot fi expuse frumos in magazin si nu atrag cumparatorii. In aceasta categorie intra hainele patate si cu semne vizibile de uzura. Aceste haine nu se vand, astfel ca nu aduc profit, ele ramanand in magazin. Chiar daca vei dori sa le oferi la un pret foarte mic, nu multi sunt clientii care vor putea fi convinsi sa cumpere haine sh de proasta calitate.

Calitatea este cheia

Am mentionat deja, dar este esential sa stii ca in ceea ce priveste hainele second hand, calitatea este cea mai importanta. Oamenii aleg sa cumpere haine la mana a doua din cauza pretului, dar isi doresc, in acelasi timp, calitate si durabilitate. Niciun client nu isi doreste sa cumpere produse de proasta calitate sau care sunt deja rupte sau cu diverse defecte. Asadar, asigura-te ca le oferi clientilor tai marfa buna, frumoasa si rezistenta.

Aspectul

Conteaza modul in care arata produsele expuse pentru vanzare, dar si modul in care le afisezi. Clientii vor aprecia sa vada hainele aranjate frumos pe rafturi si umerase, mai degraba decat aruncate la gramada, intr-o cutie. Asadar, atrage clientii cu un aranjament deosebit si cu ordine si organizare in magazinul tau. Chiar daca intra sa cumpere haine la mana a doua, clientii vor sa se bucure de o experienta asemanatoare cu aceea pe care le-o ofera cumparaturile din mall.

Compartimentarea produselor

Aranjarea produselor in magazin este renumita pentru capacitatea de a vinde. Asigura-te ca aranjezi hainele in functie de categorii de produse. Compartimenteaza produsele din magazinul tau, pentru a te asigura ca modul in care sunt expuse atrage si ii ajuta pe clienti sa gaseasca ceea ce cauta. De exemplu, poti compartimenta categoriile in functie de: haine de femei, haine de barbati si haine de copii, incaltaminte si accesorii, fiecare avand spatiul propriu.

Marfa diversificata

Intr-adevar, hainele second hand sunt printre cele mai cautate produse intr-un magazin sh. Insa acestea nu trebuie sa fie singurele produse pe care le vinzi, intrucat vor fi si clienti care vor cauta alte produse. Asadar, adauga si alte produse alaturi de haine, precum jucarii, incaltaminte, huse de pat, perdele, draperii, fete de masa, halate de baie, metraje, paturi, sepci si lavete.

Oferte speciale si reduceri de pret

Clientii sunt intotdeauna atrasi de ofertele speciale si reducerile de pret din magazine, chiar si din magazinele cu haine sh. Asadar, poti implementa diverse oferte speciale sau reduceri de pret pentru anumite articole din magazin. Vei reusi astfel sa atragi potentiali clienti in magazin, dar si sa ii transformi in cumparatori. Iar un magazin care are oferte speciale si reduceri de pret periodice va determina cumparatorii sa revina si altadata.

In ceea ce priveste ofertele speciale si reducerile de pret, poti fi oricat de inventiv. De exemplu, poti aplica reducerea clasica, si anume un anumit procent redus pentru toate produsele din magazin sau pentru toate produsele dintr-o anumita categorie de produse. De exemplu, poti face o reducere de 10% la gecile de iarna, sau poti oferi o reducere de 25% la al treilea produs cumparat dintr-o anumita categorie.

In ceea ce priveste pretul produselor pe care le vinzi, va trebui sa decizi daca vinzi la bucata sau la kilogram. In functie de aceasta, vei adauga pretul pe fiecare produs, sau vei stabili un pret pentru kilogram. In cazul in care optezi pentru pret la kilogram, este recomandat sa modifici pretul de la o zi la alta, ca o strategie de marketing. De exemplu, incepi luni cu pretul cel mai mare, iar in fiecare zi scazi pretul la kilogram, astfel incat vineri (sau sambata, in functie de ultima zi in care este deschis magazinul) sa ai cel mai mic pret din saptamana.

Servicii clienti

Chiar daca este un magazin unde se vand haine second hand, este important pentru client sa se simta important. Clientul este cel de care depinde succesul afacerii tale. Asadar trebuie sa te asiguri ca fiecare client se simte in centrul atentiei, oferind servicii clienti. In acest sens, angajatii magazinului trebuie sa fie cat mai prietenosi si sociabili, deschisi si sa afiseze o atitudine pozitiva. In plus, trebuie sa fie gata oricand sa le ofere ajutor si sfaturi clientilor. Daca un client se simte bine in magazinul tau si simte ca nevoile ii sunt ascultate si satisfacute, va reveni in magazin si va cumpara.

Promovarea este esentiala

Cum spuneam si la inceput, este important sa gasesti acele metode de promovare care se potrivesc cel mai bine afacerii tale cu haine second hand. De exemplu, poti crea o pagina de Facebook a magazinului tau. Asigura-te ca aceasta este actualizata in permanenta. Indiferent de metoda de promivare pe care o alegi, este important sa specifici motivele pentru care clientii ar trebui sa viziteze magazinul tau, locatia acestuia si aspectele care diferentiaza afacerea ta de alte afaceri similare. Daca ai oferte si reduceri de pret active, asigura-te ca informezi potentialii clienti cu privire la acestea. De exemplu, poti notifica ofertele active, printr-o postare pe pagina de Facebook.

Studiu de piata local

In orice oras, exista numeroase magazine de second hand. De aceea, ca sa te asiguri ca vei rezista pe piata si vei face fata concurentei, este esential sa studiezi piata de pe plan local. Incearca sa descoperi daca preturile tale sunt mai mici sau mai mari decat ale concurentei. De asemenea, verifica si diferentele in ceea ce priveste calitatea produselor vandute de tine si de concurenta.

Aprovizionare continua, constanta si rapida

Atunci cand intra intr-un magazin second hand, clientilor le place sa vada marfa cat mai multa si mai diversificata. De asemenea, apreciaza daca marfa este “innoita” constant. Acest lucru inseamna ca trebuie sa aprovizionezi magazinul cat mai des posibil. Probabil ai observat ca unele magazine sh afiseaza un anunt in vitrina, prin care anunta ca au primit marfa noua. Aceasta este o foarte buna strategie de a atrage trecatorii. Atat potentialii clienti, cat si clientii fideli ai magazinului vor fi atrasi de un astfel de anunt, pentru a descoperi noua marfa existenta in magazin.

Haine de firma si calitate pentru popularitate

Daca aduci haine de firma, clientii vor cumpara, intrucat tuturor le place sa cumpere produse de calitate si confectionate de marci de renume, la preturi cat mai mici. Asigura-te ca aduci astfel de haine si ca le expui la vedere, pentru a atrage trecatorii si a-i transforma in potentiali cumparatori.

Prin marfa de calitate, preturi mici, oferte atractive si chiar haine de firma, clientii tai vor fi multumiti de ceea ce le oferi. Iar un client multumit va recomanda magazinul si altor persoane. Astfel, se va imprastia stirea legata de magazinul tau si iti vei extinde aria de potentiali cumparatori.

Această intrare a fost publicată în Blog . Pune legătura în semnele de carte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *